sobota, 31 maja 2014

Brownie & Blondie - na Dzień Dziecka jako Myszka Miki :)

Dla moich dzieciaczków, dzisiaj ciasto zaczerpnięte z przepisu doliny smaków.


Ciasta jaglane są niezwykle pyszne, ale też i zdrowe. Ja zrobiłam je z podwójnej ilości produktów i jedno w formie Myszki Miki, takie jak było w oryginalnym przepisie (jako słodzika użyłam miodu), a drugie udekorowałam przepołowionymi truskawkami i tak zapiekłam. Polecam.

Zwróćcie uwagę, na zachwycającą, przytłaczająco genialną metamorfozę Mikiego - psychopatycznego mordercy z twarzą pociętą bliznami, w dobrze znaną nam, najsympatyczniejszą Myszę na świecie :)



2 komentarze:

  1. Ale super !!! :) Ja mam foremke misia :) Napewno wyprobuje dla mojego hm... Faceta hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jak się upiecze w takiej foremce, to można się pośmiać, bo jak widać śliczna jaglana fizjonomia wychodzi :)

      Usuń